» زندانیان جرائم غیر عمد استان سمنان ۱۸میلیارد تومان بدهی دارند

تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397 - 08:49

زندانیان جرائم غیر عمد,جرائم غیر عمد,زندانی غر عمد,دادستان مرکز استان سمنان دادستان مرکز استان سمنان با تأکید بر اینکه سنت حسنه گل‌ریزان هرساله باعث می‌شود تا عده قابل‌توجهی از زندانیان جرائم غیر عمد استان در ماه رمضان و مناسبت‌هایی مانند نوروز در کنار خانواده‌هایشان باشند، گفت: سال گذشته شاهد آزادی ۲۴زندانی بودیم و امیدواریم در سال جاری نیز این مقوله افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی شامگاه دوشنبه در مراسم گل‌ریزان ویژه زندانیان جرائم غیر عمد سمنان، به میزبانی تالار باغ شهر، ضمن بیان اینکه زندانیان غیر عمد استان مجموعاً ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارند که این امر با نیک‌اندیشی شهروندان و هم استانیان می‌تواند تأمین شود، بیان داشت: ۸۴ مورد از زندانیان جرائم غیر عمد استان را افرادی تشکیل می‌دهند که به‌واسطه قانون چک در زندان هستند.

وی مجموع افراد جرائم غیر عمد در زندان‌های سمنان را  ۱۳۲نفر ذکر کرد که ازاین‌بین سه نفر زن هستند و افزود: همچنین مهریه با ۴۲مورد، دیه با پنج مورد و نفقه با چهار مورد دیگر فراوانی جرائم زندانیان غیر عمد استان را در کنار چک، تشکیل می‌دهد.

آسیابی با اشاره به سنت دیرینه حسنه وامداد به همنوع در استان سمنان، تأکید کرد: استقبال مردم از مراسمی مانند گل‌ریزان نشان می‌دهد که همنوع خواهی سنی در بین مردم این استان است.

وی افزود: قرار است جشن گل‌ریزان در شاهرود، گرمسار و دامغان نیز برگزار شود تا شاهد آزاد شدن تعداد قابل‌توجهی زندانی جرائم غیرعمد استان با نیک اندیشی مردم باشیم.

پس از سخنان آسیابی مراسم گلریزان انجام و در شهرستان سمنان ۶۲۰ میلیون تومان برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

وبلاگ تاپ نیوز - topnews

فرم ارسال نظر





  وکیل در شیراز   |   برترین وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله