» اجرای ساختار جدید قوه قضائیه از شنبه آینده

تاریخ انتشار: 1  تیر  1398 - 09:51

غلامحسین اسماعیلی در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌ های امام راحل، درباره تحولات در قوه قضائیه گفت: از شنبه هفته آینده ما ساختار جدیدی را در قوه قضائیه اجرا خواهیم کرد و همانطور که عرض کردم ما شاهد هم کوچک سازی ستاد و هم چابک‌ سازی آن خواهیم بود، یعنی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی در هم ادغام می‌شوند و تبدیل به معاونت پیشگیری فرهنگی و امور اجتماعی می شود.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه درباره در خواست نمایندگان در بازدید از زندان ها گفت: تا همین امروز نمایندگان متعددی از زندان های جمهوری اسلامی ایران بازدید داشتند.

وی ادامه داد: نمایندگان در استان‌ ها و در تهران از زندان ها بازدید کردند. و باید بگویم هم کمیسیون قضایی مجلس و هم نمایندگان کمیسیون امنیت مجلس از زندان های تهران بازدید داشتند و سایر تقاضاهای نمایندگان در ارتباط با بازدید از زندان ها هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و انشالله زمینه بازدید فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: تغییراتی در قوه قضائیه انجام شده جابجایی‌ های در بعد از انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه در زیر مجموعه این قوه رخ داده و اگر چنانچه در این ارتباط کسی مرتکب جرم تخلف شده باشه حتماً تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت فعلاً جرایم اثبات شده در موضوع مطروحه نداریم اگر اسناد و مدارکی به دست آمد مورد رسیدگی قرار گرفت.

در ساختار جدید در حوزه ستادی قوه قضائیه تقریباً 40 درصد از واحدهای که مستقیماً با ریاست محترم قوه قضائیه ارتباط داشتند را ادغام و یا حذف کردیم و یا در زیر مجموعه ای دیگر قرار دادیم.

وبلاگ تاپ نیوز - topnews

تگ ها :   قوه قضائیه topnews
فرم ارسال نظر





  برترین وکیل   |   وکیل در شیراز  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله