» رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی خبر داد: کاهش 45 هزار پرونده از موجودی دادگستری استان

 

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، حمایت های مقامات عالی قضایی و همدلی و تلاش همکاران قضایی و اداری را عامل موفقیت دادگستری در عرصه های مختلف از جمله کاهش 45 هزاری موجودی پرونده ها دانست.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری با اشاره به تحولات به وجود آمده در مجموعه قضایی استان طی یک سال اخیر گفت: جا دارد از تلاش تمامی همکاران قضایی و اداری که در این مدت با تمام توان در خدمت اهداف ترسیم شده سازمانی قرار داشتند و موجب تحولات بزرگی در راستای تسهیل دسترسی مراجعان به دستگاه قضایی شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
 
وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده تحولات گسترده ای بوجود آمده که بحمدالله این روند موجب افزایش رضایتمندی مردم شریف استان از مجموعه قضایی شده و در کنار آن قضات و کارمندان نیز علاوه بر اظهار رضایتمندی از تحولات انجام شده در سطوح مختلف با روحیه بسیار بالا و با نشاط به ارائه خدمات و انجام وظیفه می پردازند.

وی برقراری ارتباط مستمر با آحاد جامعه توسط مدیریت و مسئولان قضایی را یکی از مهمترین برنامه های دادگستری استان دانست و افزود: براساس یک سنت حسنه تلاش کردیم تا در نشست های رودرو با مراجعان، بدون هرگونه واسطه ای مشکلات و صحبت های ارباب رجوع را بشنویم و اقدمات قانونی لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس ملاقات های عمومی مسئولان قضایی از جمله رئیس کل در روزهای دوشنبه هر هفته و به صورت منظم برگزار می شود که امیدواریم رضایت خداوند متعال و مردم شریف را به دنبال داشته باشد.
 

فرم ارسال نظر





  وکیل در شیراز   |   برترین وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله