» رئیس کل دادگستری استان ایلام: به جرایم و تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می شود

 

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: به جرایم و تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت و به صورت فوق العاده رسیدگی می شود.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان ایلام، جلسه ستاد ویژه پیگیری و پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان در محل سالن اجتماعات دادگستری استان ایلام با حضور رئیس کل دادگستری استان، استاندار، دادستان و سایر اعضاء برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان هدف از تشکیل جلسه را رسیدگی و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی دانست و بیان داشت: متعاقب اقدامات دستگاه قضایی و بخشنامه رئیس قوه قضاییه در تشکیل ستاد ویژه رسیدگی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی این جلسه تشکیل شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه اسفند امسال دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را در پیش رو خواهیم داشت باید همه مسئولین اعم از مسئولین اجرایی، ناظرین شورای نگهبان و دستگاه قضایی تمهیدات لازم را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات و حضور پرشور مردم و رسیدن به رای حداکثری مردم با حفظ امانت داری مردم را داشته باشیم.
نوری از جمله اقدامات صورت گرفته دستگاه قضا استان در این راستا را تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی دانست و گفت: در مرکز استان شعب دوم دادیاری و شعبه دوم بازپرسی و شعبه 101 دادگاه جزایی و در شهرستانها اول دادیاری و شعب بازپرسی نیز این وظیفه را برعهده دارند که باید خارج از نوبت و به صورت فوق العاده به جرایم انتخاباتی رسیدگی بکنند.
رئیس حوزه قضایی استان در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال بیش از دوره های قبلی انتخابات شاهد حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوقهای رای باشیم و همچنین با پایبندی کاندیداها به قانون شاهد کمترین بروز تخلفات انتخاباتی باشیم.
 222-777
کد خبر: 78082

فرم ارسال نظر





  برترین وکیل   |   وکیل در شیراز  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله